söndag 11 december 2011

Utvärdering (testpilot) - MEMORY LANE/Keagrafen

"Wow", säger jag bara - spelet är sååå in i bubblan vackert! Störtskön känsla bara av att blanda korten.

Vill du sedan som vuxen förlora stort mot ditt barnbarn så har du valt alldeles rätt!

Jag som lindfrälst trodde att jag hade en viss fördel, plus att jag redan under en tid hade sett de flesta bilderna på FB. Men jag hade inte en suck mot min 7-årige sonson. Han är Mäster-John!

Det säger i och för sig ingenting om spelet, utan mer om mig som inte kan komma ihåg var den mörka vinterbilden låg i förhållande till den sprakande rosafärgade sommarbilden och vise versa.

Vi spelade MEMORY LANE igår och idag blev det ett Hundrasmemory, då säger sonsonen:

"Kolla farmor det där är ju samma hundras som på memoryt vi spelade igår, på de där två bildparen som jag parade ihop!" Javisst det var Jack Russel. Uppmärksamma lilla pojke:-) Mitt hjärta sväller så att det nästan knakar högt bakom revbenen.

Mer info lämnar AC Collin på: http://kreagrafen.wordpress.com eller beställ genom att skicka ett mail: contactac@kreagrafen.se

PRIS: 270:- plus frakt

Jag vill ännu en gång tacka AC för att jag fick möjlighet att vara testpilot:-) Storkramen till dig!

Allt för nu & Kramar till er


2 kommentarer:

  1. Men vad härligt! Jag var lite osäker på hur svårt det skulle vara, men så slog det mig att man ska spela det så långsamt att man är uppmärksam på detaljer. Lika långsamt som man ska gå genom alléer. Man kan se spelet som en liten protest mot alla rappa appar. ;)

    Tack för att du testade och gav ett så fint omdöme. Och visst är det två Jack Russeltjejer som gör mig sällskap i allén.
    <3

    /AC

    SvaraRadera
  2. AC: Du har så-å rätt i att det ska spelas långsamt. Det var en njutning att få ner det annars så snabba tempot som genmsyrar det mesta vi gör:-)

    Nöjet var helt på min sida som man brukar säga med en sliten men sann klyscha!

    Kram

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!