onsdag 22 maj 2013

Skrivarvisioner - Auf Wiedersehen ...

 
...det känns nostalgiskt att avrunda den här bloggen.
 
Är det någon som kommer ihåg hur jag startade upp Skrivarvisioner på nyårsafton 2010?
 
Bilden här ovan är en av de allra första och jag skrev så här i inlägget:
 
Vid en tjärn utspelar sig en plan om förändring i det bokmanus jag skrivit. Mina visioner är stora ...

 
Det känns som en eon av tid förflutit sedan dess.
 
Min Älskade skrivarsupport "Razz" simmade över till den andra sidan den 6 oktober 2011 ...
 

 
 
... och en annan Älskling övertog Razz plats i fåtöljen.

 
Qillen - född den 2 april 2012
 
Hur gick det med skrivarvisionerna då?
 
Bara bra! Men manuset som jag berättade om den där nyårsaftonen 2010 ... det var inte det som senare förverkligade visionen ... det blev ett annat - det som hade arbetsnamnet "Trappan".
 
KRISTALLÄPPLE publiceras den 12 september 2013
 

Följ med till min nya blogg: http://ebbarange.blogspot.com

 
 
 

SKRIVARVISIONER - AUF WIEDERSEHEN ...

 
 

 

 
 

2 kommentarer:

  1. Häftigt hur det kan gå. Från manus till bok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du ska bara veta hur darig jag var i bloggvärlden när det begav sig ... och sedan knöts flera ovärdeliga vänskapskontakter. Utan dem skulle jag inte vara där jag är idag.
      Det tog sin tid men jag gav aldrig upp!

      Radera

Kommentera gärna - det gläder mig!