fredag 14 oktober 2011

Istället för ...

... att vara pigg är jag trött.
Istället för att lämna alla varor kvar när jag var och handlade köpte jag alla utom en enda i hela butiken - tror jag - är nog för trött för att bedöma det hela på ett rätt sätt.
Hade tänkt att tvätta håret - istället kom det rostbruntfärgat vatten ur varmvattenkranen. Avsstod,
Istället för att njuta av ljuvlig doft från hårschampot rensade jag avlopp både under badkaret och i tvättstället.
Istället för att skriva på mitt bokmanus kommer jag strax att stänga ner webbläsaren och allt som hör till.
Istället för att vara hemma imorgon - tänker jag vara utsövd och träffa mina Safariskrivarvänner på Stockholms Central:-)
Allt för nu & Kramar till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna - det gläder mig!