fredag 29 juni 2012

Springa fritt och lite till ...


... verkar härligt när man kan passa på att undersöka sådant man aldrig tidigare har sett.

  Najs sa Qillen sedan och bollade runt med tennisbollen på snöre ...




... men han släppte den lätt när hans matte ropade "Hit!" med sin speciella röst och då fick man en gooood ostbit som belöning - kan väl inte vara bättre än så tänkte Qillen. (Tror jag, hans matte alltså!)



Jo - och sedan kom det som en liten fredagsöverraskning -  en sådan där liten refusering - men vad gör väl det? Gör inte ont ett ensaste dugg! Keep On!

I stort så var den här dagen så j*kla bra så inget kan rubba mina cirklar nu! Här är det två gladisar ändå ... jag, .. vi lovar.

                             Allt för nu

2 kommentarer:

  1. Men fy vad trist, jag trodde att de hade tagit semester på förlagen nu! Men du har rätt inställning, keep going! Always! Vilken härlig dag du verkar ha haft. Att springa fritt är det viktigaste av allt!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Anneli: Det är väl så att de "rensar" före semestern kanske?
    Frispring är härligt - men det går inte alltid överallt så de måste planeras som så mycket annat när man bor i en storstad med mycket hot och faror ... men fristäder finns som tur är!

    Kramar

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!