lördag 9 februari 2013

Kostym och en viss saknad ...

 
... kolla på de här bilderna ... och då tror jag att du förstår att jag har en viss saknad av att kolla på en vacker man i en cool kostym, 



 
... för en del år sedan så var det här med
 en man i kostym en del av min vardag. Jag gillade det till hundra procent. Jag lovar!
 
Tro det eller ej så fick (tog) jag en del av vad som skulle sättas på - ja, som typ skjorta, slips och kostym/kavaj. Det var toppenkul och mycket tillfredsställande. Jag lovar!
 
Nu - är det som sagt något som jag saknar - mycket - med det inte sagt att jag önskar att det här skulle ha fortsatt. No, no - jag är nöjd som det är.
 
Men jag saknar i alla fall de där fina kostymerna , skjortorna och slipsarna i min vardag - men inte honom som bar upp alltihop. Jag lovar!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna - det gläder mig!