onsdag 20 mars 2013

Hur svårt kan det vara att beställa hotellrum?

 
Lätt som en plätt säger nog de flesta.
 
Även jag höll med om det ända tills jag skulle betala med VISA.
 
Jag tog fram bankdosan - ja, jag ville ju göra ett säkert köp.
 
Samtidigt sköljde ett illamånde över mig och ögonblicket senare satt jag där med tidernas migrän.
 
Jag som så sällan har migrän nu för tiden - typiskt!
 
Vad hände?
 
Jag slog naturligtvis in koden som tillhör det vanliga bankkortet en gång, om och om igen tills det stod: PINKODEN SPÄRRAD!!!
 
Så där ja - så duktig så!
 
Ringde hotellförmedlingen, ringde banken och höll huvudet mellan händerna.
 
 
Är du också lika klantig som jag ibland - eller är jag ensam om det?
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna - det gläder mig!