onsdag 29 juni 2011

Behöver lära mig


Något helt nytt ska jag träna på: att ta bloggledigt lite grann - kör lite smygstart bara.
Ända sedan nyårsafton, 31 december 2010 har jag bloggat varenda dag. Många av de andra bloggarna har tagit kortare eller längre sommaruppehåll.
Jag vill också ha sommarlov vare sig jag är hemma eller på en kortare utflykt.
Nu vet jag inte om jag kommer att lyckas med min föresats - det blir som ett beroende det här med att skriva på min egen blogg och läsa på andras. Jag kan ju prova med att bara läsa andras i en liten övergång - kanske ...
MEN JAG KOMMER ATT BLOGGA DÅ OCH DÅ - som imorgon som det står på "anslaget" här uppe. Och sedan kommer jag tillbaka i full styrka för jag ÄLSKAR er alla och att blogga:-)
Allt för nu & Kramar till er

4 kommentarer:

  1. Jag tar småpauser då och då, på tre, fyra dagar kanske. Ibland behöver man vila lite från sig själv och ibland har man helt enkelt inget att skriva om. Så ta en paus du:).
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Maria E: Jo jag har märkt det och det verkar bra.
    Jag kommer igen en sväng i morgon:-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Klart man ska vila ibland. Vila och ladda batterier :)
    Jag ser dock fram emot när du är tillbaka igen :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Anneli: Nu har jag vilat lite.
    Idag är jag tillbaka som jag lovade:-)
    Kram

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!