onsdag 28 november 2012

Att drömma och dansa vals ...

(bilden från nätet)
 
 
... är kul.
 
Särskilt när man drömmer om en av karaktärerna i sitt eget manus.
 
 
Jag var så glad när jag vaknade och full i skratt. Vi dansade på ett gammeldags postkontor efter att vi blivit beskjutna av några som låg i bakhåll.
 
 
Den verkliga personen som står "modell" för karaktären i manuset lever inte längre. Han dog för ca 2 år sedan.
 
Men det är väl inte roligt, inget att skratta åt - nej såklart inte. Men det var så roligt att få träffa honom igen, som om han levde.
 
Till saken hör att jag aldrig har dansat vals med honom i verkliga livet. Så det blev en överraskning för mig.
 
 
Allt för nu

2 kommentarer:

  1. Tänk vad mycket härligt man får vara med om i drömmarnas värld :)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och det verkar bli många drömmar om man sover många timmar.
      Att sova är en lyx jag unnar mig emellanåt.
      Kram

      Radera

Kommentera gärna - det gläder mig!