fredag 23 november 2012

Av frustration och ilska tog jag en hammare ...

 
... och gick lös på grytor och kastruller.

 
Den jag blev arg på var en person som jag aldrig fått någon uppmuntran ifrån. Aldrig någonsin.
 
 
Anledningen till att jag brast var en kommentar:
 
"Lägg av med det där skrivandet, du  kommer ju aldrig någonstans med det där."
 
 
Jag vaknade upp ur den dröm jag hade inatt och kände mig j*kligt nöjd över att jag bankat och slagit sönder två grytor. Och över att jag sa ifrån så tydligt. Även om personen jag blev rasande på inte längre lever.
 
 
(Bilderna, från nätet)
 
 
Allt för nu
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Då har du gett personen svar på tal nu då, med andra ord, även om det var i drömmen. Obegriplig kommentar dock. VARFÖR säga så till någon liksom? Bättre låta alla göra just det som gör dem lyckliga och uppmuntra det!

    Whatever you do; fortsätt skriv!

    SvaraRadera
  2. Precis!
    Men jag skulle aldrig bete mig så där i verkligheten - men i drömmarnas värld är allt möjligt och tillåtet.

    Jag fortsätter!

    SvaraRadera
  3. Helt rätt, Ebba, människor som försöker krossa ens drömmar ska man sätta P för.

    SvaraRadera
  4. Klok dam! Sådan ska man inte tolerera, energislukare ska man absolut visa på porten! Bra gjort!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja speciellt om de finns i ens drömmar!

      Radera
  5. Visst, även om de bara finns i drömmarna...de är inte bra någonstans!

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!