lördag 28 juli 2012

Bryderi & Redigering!


Den som fick bryderi det var "Qillen" när han upptäckte att han hade TVÅ mattar. Han tittade länge i på mig i spegeln. Sprang runt bordet och pussade mig på munnen. Rusade tillbaka ...


... och mattarna var TVÅ stycken igen.

Det här upprepade sig ett tiotal gånger med pussar och spegling. Så kul!


Efter det blev det en "cigarr" i godan ro. Har aldrig tidigare haft en hund som konsumerar tuggpinnar som den här gör.

REDIGERING pågår faktiskt fortfarande av mitt manus 2. Väldigt långsamt, då och då. Vill inte forcera utan smakar på dialogerna och vänder orden. Funderar över den kritik jag fått och vad jag ska göra med den.
Ännu finns det förlag som inte svarat. Alltså finns det hopp!


Sommar & Sol ska också avnjutas - eller hur?


Allt för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna - det gläder mig!