söndag 17 juni 2012

Händelserika dagar ...


Igår var det dubbelparty när sondottern Leah firades och sonen Daniel blev 4 respektive 40 år!
Hurra så trevligt det var! Och gott!





Idag, söndag - kom den här lille killen hem till mig. Han heter killen med Q istället för K.




Qillen är 11 veckor imorgon och i stamtavlan heter han TÖRNSKOGENS KING OF HEARTS.

Det var inte alls tänkt eller planerat att han skulle bo här - inte från början ... men både hans uppfödare Evama och Qillen själv visste bättre än jag.


Jag har visat bild på honom tidigare här på bloggen - då hade jag ingen aning om att han skulle bli min sex veckor senare. Han har ett svart hjärta på ryggen - därav namnet i stamtavlan. Så cool!

Nu sover han en stund, uttröttad efter dagens äventyr  ... så go ... så fin ... och rolig. Undrar hur natten blir? Återstår att se ...


Allt för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna - det gläder mig!