torsdag 2 augusti 2012

Målet är nu uppnått och ...


... klart!

Gick fortare än kvickt så här på sluttampen - vem trodde det mer än jag?

Jag pratar naturligtvis om redigeringen av manuset "Trappan" - vad annars!


Har varit målmedveten trots att valpen "Qillen" varit ganska så krävande idag. Han har ju sin utveckling med lösa tänder mm så det är inte så oväntat egentligen. Jag tar det med ro ändå. Tänk att han redan väger 14,5 kilo - va! Nu är det bara drygt tio kilo kvar innan han är fullvuxen.

Träffade min granne idag som har en Malle-tik redan och hon berättade att hon ska hämta en 8-veckorsvalp, en hane, på måndag - så då blir säkert "Qillen" och "Bozze" valpkompisar ett bra tag framöver - iallafall tills de blir könsmogna. I bästa fall för tid och evighet. Vi får se.


Allt för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna - det gläder mig!