onsdag 29 februari 2012

SKRIVA - törstig som en kamel ...

... blev det rörigt nu? Det jag egentligen vill säga är att när tidningen SKRIVA kom idag så slukade jag orden i de olika artiklarna som om jag vore en kamel i en uttorkad öken och som äntligen kom fram till en oas med tusentals liter av det åtråvärda vattnet.
Vart efter orden sjönk in i mitt sinne ju mer sprudlade mina intorkade idéer. Där jag låg i sängen (magsjuk idag) hade jag inget att skriva ner mina tankar på förutom en servett - den fick duga.

Orden på servetten har med dem att göra som jag ska skriva i följebrevet sedan. I ett par dagar har jag mest stirrat här på skärmen, plitat ner några bokstäver men raderat dem igen.

Tidningen SKRIVA kunde inte ha kommit mer lägligt än så här och innehållet - ja, det var mums för själen och framtiden!

Allt för nu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna - det gläder mig!