söndag 29 april 2012

Den här helgen ...

... startade i fredags eftermiddag med promenad tillsammans med bästa M och vi gjorde som de flesta Stockholmarna denna strålande vackra dag - Kungsans blomsterprakt var ett måste ...
... M och jag fortsatte i riktning mot Gamla Stan där det var premiäröppning på Pontus By The Sea på Skeppsbron - ett glas vitt höjdes i skyn för att hälsa våren välkommen.
Om man kollar riktigt ordentligt ser man en spegelbild i glaset.

Framåt kvällningen gick vi till vår Taverna och njöt av den bästa måltiden med tillbehör som tänkas kan. Kom inte hem förrän närmare 01.00.


Ingen tid fanns att ligga och dra sig på lördagsmorgonen. Slutredigering av manuset och följebrevet gjordes och det snabbt  det tog hela dagen och kvällen.
Bråttom för att hålla min egen deadline. Idag söndag nådde jag mitt mål väldigt lätt  med mycket slit.

Nu är frågan om jag ska skicka iväg manuset ikväll/natt, i morgon VALBORGSMÄSSOAFTON eller den 2 maj?

Vad tycker du???


Allt för nu

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Skicka nu!! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Anneli: Tack - det gäller att passa på när det finns något vackert och annorlunda att fota.

    Skickat o klart :))

    Kramar

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!