torsdag 3 november 2011

Så go Maria Engelwinge är ...



... som har skickat ett scrapbooking kort per snigelpost till mig.
(inte det här som är på bilden, det har hon gjort till sin dotter)
Jag har ingen kamera ännu - har just skakat liv i min nya iPhone men det tar väl ett tag innan den och jag blir helt kontanta.
På mitt kort som jag fick av Maria (http://engelwinge.blogspot.com) var det så fint med en "port". På porten stod det:
"Till min finaste Ebba * Kramar Maria"
Inuti var det fina saker inklistrade, b la en liten vovve som gladde mig mycket. Längst ner i högra hörnet satt det inklistrade ord:
"HAPPINESS is homemade, HAPPINESS is sharing"
JAG BLEV SÅ VÄLDIGT GLAD OCH ÖVERRASKAD ÖVER DET KÄRLEKSFULLA KORTET OCH AV GESTEN MARIA SKICKADE TILL MIG.
TACK KÄRASTE MARIA UR DJUPET AV MITT HJÄRTA<3<3<3
Allt för nu & Kramar till Maria & Er andra

9 kommentarer:

  1. Förstår att du blir glad av ett så vackert kort av en så vacker människa. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ninas: Ja, så sant! Hon är en raring:-)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken glad och härlig hälsning!
    (och så en liten vovve:))
    Kram, hoppas vi ses i helgen!

    SvaraRadera
  4. Monika Häägg: Ja, visst var det rart o. vovven ser så snäll ut så jag behöver inte vara rädd för den:)

    SvaraRadera
  5. Monika Häägg: Ja - hoppas vi ses:) Kram

    SvaraRadera
  6. :) Och delad glädje är den bästa glädjen:).
    Puss!

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!