fredag 25 november 2011

Sanslöst generöst = M. Engelwinge, AC Collin/Keagrafen

Överraskande, oväntat och fantastiskt har brevbäraren stoppat ner underbara saker i min brevlåda den här veckan.

Omtänksamma avsändare har förgyllt mina dagar så att jag näst intill blivit förkrossad av översvallande glädje.

Tänk att det finns sådana generösa människor i min sfär:-)<3

Först fick jag ett underbart vackert handgjort "Bokis" av min bloggvän och vapendragare Maria Engelwinge (http://engelwinge.blogspot.com) dock ingen av dem på bilden, men dem har Maria också gjort! Jag kan inte ta några bilder just nu, så den här har jag hämtat från Marias blogg. Ni skulle se kuvertet - bara det är så vackert att det nästan gör ont att titta på det. Kanske ska ta och rama in det! Maria vet att jag är en boknörd och jag tror att det var därför hon skickade bokmärket till mig.



Anna-Carin Collin/"AC" (http://kreagrafen.wordpress.se) Är min lektör, Safaricoach och vän har skapat ett spel av sina bilder på lindallén som finns nära hennes hem.
Hon kallar spelet: MEMORY LANE och som en överraskning har AC utsett mig till testpilot:-)
Det finns att köpa b la genom AC´s blogg, adress här ovan.
Oväntat men inte långsökt på något vis eftersom hon vet hur mycket jag älskar lindar!
TACK RARASTE, GOASTE VÄNNER FÖR ATT NI FÖRGYLLER MIN VÄRLD!!!
Allt för nu & Kramar till er

4 kommentarer:

  1. Vad mycket härligt positivt det fanns att läsa om här! Maria är både duktig och gullig :)
    De där korten hade jag tänkt beställa men sedan glömde jag bort det. Nu blev jag påmind och dessutom kan jag få ett utlåtande om dem av dig. Perfekt!

    Ha en riktigt mysig adventshelg!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Sådana presenter värmer hjärtat!

    SvaraRadera
  3. Anneli: Ibland blir det mer positivt än annars.
    Hoppas din adventshelg varit mysig:-)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Monika Häägg: Ja, och så varar de länge oxå:-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!