onsdag 8 juni 2011

Duggar KRAM-Utmärkelser


Kan man tänka sig att jag fick bli GLAD en gång till. Fått en KRAM-Utmärkelse igen, den här gången av Malin: http://malinrocaahlgren.blogspot.com och hennes motivation gjorde inte att jag rodnade mindre än när jag fick den förra. Lyder som följer:
"Och jag väljer att ge mina kramar till de bloggvänner jag har som brytt sig mest om att hålla mig i handen."
Precis som den förra KRAM-Utmärkelsen som gäller det att:
Krama om den första person som jag möter efter att ha mottagit utmärkelsen
samt att göra en lista på 10 saker som jag är bra på och sätta in den här på bloggen
Som förra gången blev det min hund som fick kramen, han är ju den person(ligheten) som är mig närmast här hemma. Annars skulle det ha blivit en snubbe på banken och det tog emot:-)
Jag vill skicka en KRAM-Utmärkelse vidare till Nina: http://ninasskrivarlya.blogspot.com för hon behöver alla kramar som finns i hela världen så tufft som det varit i hennes privatliv på sistone och för att hon skriver vidare utan att ge upp och för att hon pluggar och mycket mer.
Listan: (jo - det blir en till då´ra)
JAG ÄR BRA PÅ ATT;
1. - sitta vid datorn
2. - hoppas på att bli publicerad
3. - lyssna på radio, mest P4 Stockholm, samtidigt som jag sitter här vid datorn
4. - ligga med en kudde under knäna
5. - stå ut med hundhår
6. - vara empatisk
7. - söka efter orsak och verkan
8. - fynda på loppis och secondhand - inkl. lämna till dito
9. - gå vidare och lämna trauman bakom mig, bearbetar dem längre fram utan att väja
10. - ha mod
Allt för nu & Kramar till er

2 kommentarer:

  1. Nämen OJ!!! Tack Ebba! Jag blir alldeles rörd här... *sniff* Ska lägga till awarden i min blogg alldeles snart. Ska hämta på dagis först. :)

    Tusen tack! <3

    SvaraRadera
  2. Nina: Varsågod:-)
    Ska oxå hämta ...
    Kram

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!