lördag 12 februari 2011

Det visste jag inte om den här dagen

Att den här skulle bli den bästa på över åtta månader - tjohoooooooo vad jag är glad:-)
Det tycks som om nedtrappningen av analgetikan (smärtstillande medicin) och avgiftningen gått hand i hand med justeringen av min sköldkörtelmedicin. Det känns som om det vände i morse - ja, ja - långt ifrån bra - men det har vänt.
Vilopulsen börjar lugna ner sig - det är det bästa av allt.
Tro det eller ej så har jag gått och lagt mig före 02 två nätter i rad. I morse klev jag upp kl 09 och fixade till mig som vanligt, åt en härlig frukost och satte mig sedan och SKREV på 'Linden'.
Det blev över 900 ord. Ut på vovvepromenad i solskenet sedan, snön gnistrade vit och allt var så vackert. Kylan bet i kinderna. Stegen var lätta - med broddar på förstås.
Skickade det jag skrivit till Ibben på Gran Canaria och sedan blev det dags för lunch och utplockning av disk från maskinen. Kokade ägg för att ha till nästa mål mat.
Om allt vill sig väl blir det några fler ord skrivna nu på eftermiddagen. Vovven sover i sin fåtölj framför mig - ja du vet ju nu hur det ser ut här där jag sitter och skriver ...
Tjohoooooooooolahooooooooooooopp vad glad jag känner mig idag:-)

//Kramar om

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna - det gläder mig!