måndag 3 januari 2011

Bloggen liv

Om du vill lämna en kommentar i min blogg blir jag tjolahoppglad:-)



Det är bara att klicka på SKICKA KOMMENTAR längst ner under mitt inlägg.

MEN om det redan finns en kommentar - scrolla då ner till det sista så finns SKICKA KOMMENTAR längst ner under den.

Inte så svårt?


Jag tycker att jag läst sååå mycket bloggar under flera år redan - men i o med att jag själv har skapat en så blir det ännu mer att läsa - som ringar på vattnet.


Ibland är jag lite skrajsen för att klicka på knappar - kanske att det inte går att göra ogjort sedan? På FB sägs det att om man 'tar bort' sin sida så går det inte att få tillbaka den eller återskapa den.


Jag tycker i vilket fall som helst att det är roligt att blogga - vad tycker du?//Kramar om


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna - det gläder mig!