fredag 6 januari 2012

Första papperutskriften ...

... ligger nu redo att läsas - högt. Faktiskt så har jag inte skrivit ut manuset tidigare fastän att det gått iväg en gång som råmanus till förlag. Nu ska manuset iväg till en lektör om någon vecka eller så och jag ska vrålläsa innan dess ... så rooooligt!
Efter den långa tid som det tog att skriva ut manuset (har en pytteliten skrivare som hela tiden säger att bläcket är slut - ändå kom jag från första till sista sidan utan några större problem! Men jag kan bara skriva ut 10 sidor i taget, lite tålamod bara så går det bra) - så till sak - jag blev väldig hungrig.
Kollade i kylen, där låg det kokt potatis, rostbiff och annat gott. Blev en sallad av de där ingredienserna och en god dressing med fransk senap. Och ett glas rött bredvid. Mums!
Allt för nu och Kramar till er

5 kommentarer:

  1. Du kan ju bli en sån däringa matkreatör, hihi. Eller matpresentatör, om det nu finns något som heter det. Maken till snyggt upplägg! :P ÄR du kock, kanske?

    SvaraRadera
  2. Katarina: Du är för rar i ditt omdöme - jag är verkligen ingen kock - men är väldigt mat intresserad. Kollar mycket på sådana där program som "Masterchef" odyl.
    Jag har, kan man väl säga - tränat en massa år vad gäller matlagning - jag är ju ingen ungdom längre så det är väl på tiden att jag lär mig nåt:-)

    SvaraRadera
  3. Dagen skrivmål! En ny punkt i bloggen kanske :) Det ser väldigt gott ut.

    Det är så underbart att få hålla sitt eget manus i pappersutskrift. Lycka till med läsandet!

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Att läsa högt är det bästa som finns, jag hittar så mycket fel när jag gör det. Fast gudars var trist det är ...

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att ha manuset utskrivet. Bra med ditt tålamod där. :-) Det är så härligt att bläddra och läsa, korrigera lite och vid genomläsningen många gånger faktiskt känna hur nöjd man är. Läsa och kolla på datorn är inte lika okomplicerat och inte alls lika roligt. Kram

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!