måndag 23 januari 2012

Jag har vunnit!!!

Och jag ser det som en dyrbar gåva att jag fick vara med i utlottningen när Annelis blogg (http://tryingtofollowmydreams.blogspot.com) fyllde 2 år.
Jag började naturligtvis (för så gör man väl?) - att gråta för att jag blev så rörd och glad.

Det här SWAROVSKI-armbandet kommer jag bära med stor glädje och stolthet.

Så snart jag får tillfälle kommer jag att berätta hur det gick till när jag fick vara med i utlottningen av armbandet och att det var just jag som blev den lyckliga vinnaren:-)

Tack raraste och sötaste Anneli för gåvan - du kommer vara och är (ändå) alltid i mina tankar:)

Hur ska jag nu avsluta den här glädjestunden? Som alltid annars för enkelhetens skull kanske:

Allt för nu


7 kommentarer:

  1. Grattis!
    Så roligt med ett fint armband som vinst.

    SvaraRadera
  2. Grattis till det fina armbandet!

    SvaraRadera
  3. Eva: Tack!
    Ja, det känns stort - ser fram mot när det kommer med posten:-)

    SvaraRadera
  4. Helena: Tack - jag är så tokglad:-)

    SvaraRadera
  5. Grattis! Superfint armband!
    Kram Kim

    SvaraRadera
  6. Kim: Tack - visst ser det fint ut:) Ser fram mot att det kommer hit per post.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vad glad jag blir att du blev så glad! :)
    Jag har inte hunnit skicka än för början på veckan har varit aningen galen. Jag är jätteledsen, men jag försöker skicka i morgon.
    Kramar!

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!