onsdag 4 januari 2012

NU har jag funnit det!!!

... äntligen så föll det sig bara så där lätt. Som jag har försökt och försökt och misslyckats. Men nu så!

Vad jag har funnit - jo, hur man ställer in BREDA marginaler. Låter ju löjligt egentligen - jag är ju ingen färsking vad gäller att skriva med hjälp av Word.

Jag har fått viss hjälp av er bloggare - MEN felet var att jag från början fick lära mig på Skrivarlinjen hur man ställde in "deras marginaler" - och jag blev låst.

Nu föll det sig så att jag skulle fixa till sidhuvudet eftersom jag tyckte att mobilnumret såg mysko ut. Men på vägen dit råkade jag klicka på SIDLAYOUT och i ögonvrån såg jag "marginaler" och STOP tänkte jag och klickade tillbaka. LÖST!

EUREKA! Vad härligt - vad kul - vilken skillnad säger jag bara. Yes! Nu j*klar ska manuse*n* skrivas ut på ett helt annat sätt.

Allt för nu & Kramar till er


2 kommentarer:

  1. wahey!! Kul när man löser sådana problem. :) Jag håller med, det ser faktiskt helt annorlunda ut.

    SvaraRadera
  2. Katarina: Väldigt kul:-)
    Vill bara se det nya resultatet av allt det jag skrivit!

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!