lördag 10 september 2011

Bästa, bästa ...

... Skrivarsafarin på Fridhems FHS första veckan i augusti bevaras inom mig och vårdas som ett av de bästa minnena i modern tid för mig.

På onsdagskvällen var det "Lägereld" i äppelträdslunden. AC & EB ordnade så vackert och fint för oss. Skira tyger hängde i träden, massor med ljuslyktor och frukt. Stämningen var bättre än någon kan föreställa sig:-)

Var och en av oss läste upp eftermiddagens skrivuppgift om någon annans personliga föremål som var medtaget hemifrån. Vilka otroliga texter:-)



Här håller vi på att "installera" oss på våra filtar strax innan det började skymma. Vad E håller på med överlåter jag till er fantasi:-)
Vi tyckte alla att det var roligt iallafall!Min och Razz nos syns i vänstra kanten på bilden.
Jag tackar AC & EB av hela mitt hjärta för det här Skrivarsafariäventyret!
Allt för nu & Kramar till er

6 kommentarer:

  1. Jaaa, vad härligt och speciellt det var. Den kvällen var verkligen "magisk". Sådan stämning till alla fantastiska berättelser. Svårt att förklara - måste upplevas. Kram

    SvaraRadera
  2. Å vad mysigt det ser ut! Vilken bra idé att samlas ute i ljusens sken. Stämningsfullt:).
    Puss <3

    SvaraRadera
  3. Annika: Precis - svårt att förklara hur magiskt det var i verkligheten.
    Men magin finns kvar inom oss som var med:-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Maria E: Stämningsfullt var just det rätta ordet. Åh - jag skulle önskat att du var med oxå:-)
    Puss<3

    SvaraRadera
  5. Nog har det bytt lite bakgrundsfärg här hos dig? Fint med denna färgen också! "Skrivarsupporten" verkar trivas i din närhet:)
    Och... Vilken mysig tid du har haft på skrivarlägret.

    SvaraRadera
  6. Monika Häägg: Javisst - nu är det ett annat foto på en maskros - tänkte att det skulle passa bra nu på höstkanten. Kul att du gillar den:-)
    Supporten ligger där i fåtöljen nu oxå<3

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!