torsdag 15 september 2011

Jiippiie! Favorit i repris ...


... har kommit till mig från Anneli (http://tryingtofollowmydreams.blogspot.com) Tack ljuvliga du för att du tänkte på mig och gav mig denna vackra AWARD.
Anneli gav en glädjande motivering som värmer mitt hjärta:
Skrivarvisioner, goaste Ebba som alltid har något fint att säga. Hon skriver också och delar färden i berg- och dalbanan med mig. Hon lyfter mig och hjälper mig att föra mina tankar vidare
till en högre nivå.
Anneli gör detsamma för mig det kan jag lova, utan henne vore skrivarlivet bra trist.
Med det här priset följer frivilliga och roliga frågor att svara på:
1. Varför började du blogga? Se mitt svar från igår, den 14/9 - fick en award då också:-):-)
2. Vilka bloggar följer du? Samma svar som här ovan
3. Vilka favoritfärger har du? Samma svar som här ovan
4. Vilka favoritfilmer har du? Samma svar som här ovan
5. Vilka länder drömmer du om att besöka? Samma svar som här ovan
Det här priset vill jag skicka vidare till ÅSA (http://hellbergcoaching.blogspot.com) som bjussar på sig själv flera gånger om dagen och det roar mig att få ta del av Åsas liv. Hon är så entusiastisk, målmedveten och så jävlaranammahärlig och en massa andra superlativer. B la har Åsa skrivet en oerhört viktig bok: "CASANOVAS KVINNA" och fler böcker är på G - snart ... och så har hon en söt kissemiss.
Allt för nu & Kramar till er

6 kommentarer:

  1. Och så får du ännu en award av mig. Det är till att vara populär, eller hur? Här hämtar du din award: http://kim-m-kimselius.blogspot.com/2011/09/awardrosen-tar-jag-tacksamt-emot-och.html
    Du är värd varenda award!
    Kramar från Kim

    SvaraRadera
  2. Tusen, miljoner tack.
    Den är hämtad!:)

    SvaraRadera
  3. Kim: TACK från hjärtegrunden - vad du är rar:-)
    Ska hämta ... springer ... snart ...
    Kram

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!