måndag 26 september 2011

HooHoo Deadline ...

... nu är jag på väg mot dig och smattret hörs land och rike kring - tror jag.
Kanske har jag en för optimistisk tidsram att hålla mig inom - men om jag inte testar och ger mig sjutton på att hinna kommer jag inte att få veta.

Jag vill veta och jag vill tro att jag kommer i mål - även om den här månaden är packad med flera läkarbesök, provtagning på labbet, Tinnutusskola, tid hos frissan, tvättstuga, Safariträff, andra åtaganden och livet.

Nu måste jag ro några tag igen för att få båten iland - i tid!

Allt för nu & Kramar till er


10 kommentarer:

  1. Annelie: Tack, jag ska ditt heja på axeln hela tiden när jag skriver:-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Heja på! Försök att glida med i medvind och vila när det blir motvind. Kram

    SvaraRadera
  3. Hehe, bra att sätta mål för sig själv med sitt skrivande. Jag hejar på jag med!

    SvaraRadera
  4. Du får hänga på en bra motor istället :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Det var en bra bild på deadline. Att hänga där och dingla hela tiden är inte roligt. Jag har nästan kännt det så ett bra tag nu. Nu tror jag det kommer att lugna ner sig...

    SvaraRadera
  6. Annika: Vilket bra förslag - det ska jag ta till mig av. Tackar!
    Kram (saknar dig:-))

    SvaraRadera
  7. Katarina: Tack, tack - uppskattas mycket:-)

    SvaraRadera
  8. Anneli: Ja, då behöver jag inte paddla så förtvilat. Ska leta efter en med bra hästkrafter:-)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Monika Häägg: Måste vara skönt att ha kommit i mål:-) Nya projekt på gång?

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!