torsdag 1 september 2011

Jag är som en gla kossa ...


... idag och jag säger: "Muuu ... uu, muuu ..uuuu!"
Varför det då?
Jo, jag har fått ner en massa ord i manuset. Jippieyey:-)
I slutet på förra veckan klagade jag lite för att det inte gick att komma över 31 000 ord, utan jag petade o petade och halkade ner i ordantal till 30 000 stup i kvarten.
Men idag kollade jag och nu har jag kommit upp i 34 700 - mer än 4 000 på plussidan:-)
Då har jag ändå varit där och petat eftersom jag skickat iväg TVÅ kursbrev sedan i lördags ...
"GO o GLA SOM EN KO ÄR JA"
(Alla kommentarer tar jag emot med en välkomnande hand)
Allt för nu & Kramar till er

4 kommentarer:

  1. Åh vad kul. Grattis! Nu är du på gång :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Anneli: Ja, det är härligt att känna ett häng på de underbara orden:-)
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Åsa: Kul att du tittade in:-)
    Ja - nu så ...

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!