lördag 3 september 2011

Signerade ex ...


... fick jag idag av den vackraste av vackra författarinnor idag på MALIN ROCA AHLGRENS releasefest.
Hörde också MALIN läsa ur boken som nu är publicerad - "VAR LIGGER UTOMLANDS?"
som är tvåspråkig men när jag var där läste hon hela boken från pärm till pärm på svenska.
Dessutom kramades vi två gånger. Den ena var en grattiskram från mig.
Den andra var en grattiskram från Anneli (Trying to follow my dreams):-)
Varmt var det där på Internationella Biblioteket - både i luften och inom oss!
Allt för nu & Kramar till er

7 kommentarer:

  1. Tack snällaste, gulligaste du, för hjälpen med att vidarebefordra kramen till Malin! Hoppas att hon fick en riktigt härligt dag idag.
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt du har haft! Jättekul att läsa om det!
    Kram Kim

    SvaraRadera
  3. Önskar jag också hade kunnat vara där!

    SvaraRadera
  4. Kim: Ja det var det verkligen:-)
    Kram Ebba

    SvaraRadera
  5. Monika Häägg: Synd att du inte var det. En annan gång kanske?:-)

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!