torsdag 8 september 2011

Panik, panik ...

... nej så farligt är det väl inte att jag glömt att göra ett inlägg här på bloggen idag? Så den paniken kan vi väl glömma!

Jag har varit så upptagen med att skriva i manuset så jag glömde helt bort att tiden sprang iväg.

Så roligt jag haft det därborta i den andra världen - jo, jo - jag skriver om en del sorgliga saker förstås - men det är roligt iallafall.

Därborta blev det till att cykla, ösa sand över benen och sedan bada på Flatenbadet.

Har också gjort en grovplanering av kommande kapitel och pysslat lite med slutet av storyn som är ljus.

Ingen panik alltså!

Allt för nu & Kramar till er


4 kommentarer:

  1. Tycker det verkar vara ett behagligt liv du lever. Och det gör du alldeles rätt i!! Kram

    SvaraRadera
  2. Annika: Ja det gör jag nog!
    Skulle ha behövt handla mat idag men jag struntade i det - blev ägg till frukost o middag.

    Nu har jag skickat manuset till dig:-)
    Lycka till med läsningen!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad härligt det låter! Fortsätt att njuta av att få befinna dig på en sådan härlig plats. Ord för ord. Mening för mening! :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Anneli: Jag fortsätter ... har så kul:-)
    Kramar

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!