söndag 11 september 2011

Sicket besök ...


... jag har haft idag. Mina båda flickor kom spontant och tittade in på en improviserad lunch och umgänge. SÅ GLAAAAD jag blev över det:-):-)<3<3<3
Ida som nu är tre år och tre månader är en riktigt stor tjej nu. Bilden är tagen idag när vi var på hemvägspromenad - vi möttes på halva vägen när de kom från tunnelbanan.
Vovven Razz såg tjejerna på lååångt håll - jag släppte honom och han är en riktig sprinter i sådana situationer. Han rusade i 100 knutar ungefär, tvärnitade och pussade på Idas kind och dotterns mun.
Ida har samma hårfärg som vovven Razz och Dotra Mi är blond som jag.
Pappan till Idaflickan, respektive dotterns make är på en resa och hälsar på sin pappa - så vad passade bättre än tjejerna kom hit till sin mormor/mamma då:-)
Allt för nu & Kramar till er

8 kommentarer:

  1. Alltid roligt när de nära och kära kommer på besök!
    Kram Kim

    SvaraRadera
  2. Kim: Ja, då blir jag varm om hjärtat!
    Kram

    SvaraRadera
  3. NAAW!:) Vad fiiiin! Vem är det på nedersta bilden?

    SvaraRadera
  4. Men oj, vilka vackra flickor! De brås på mormor/mamma tror jag allt:).
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh vad härligt! Det finns inget mysigare än tid med familjen.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Annelie: Jo - de är så fina båda två:-)
    Det är min vackra dotter på den nedersta bilden!
    kram

    SvaraRadera
  7. Maria E: Jo det är vackra flickor de där två.
    Tack för att du är så rar.
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Anneli: Precis - jag håller med - det är då som jag känner mig riktigt HEL:-)
    Kramar

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!