lördag 24 september 2011

Familjen ...

... samlades idag för att fira min sonson Johns 7-årsdag. Det blev massor av goda hallontårtsbitar, äppelpaj, rabarber, glass och vaniljsås etc.

John fastnade inte på någon bild, med det gjorde kusinerna Ida & Leah, som är 3 år och det skiljer bara 6 dagar på dem. Ida är rödtotten som är min dotterdotter och Leah är lintotten som är min sondotter.

De två har på sig ett par likadana tunikor som jag köpte på sommaren 2009 ute på en ö i Stockholms skärgård - kul att de hade dem på sig idag:-)

Nu får det vara slutsnackat här - måste skriva, skriva, skriva på min roman:-)

Allt för nu & Kramar till er


2 kommentarer:

  1. Vilka små sötnosar - mormor/farmor upp i dagen. Kram

    SvaraRadera
  2. Annika: Jag är så glad över de här små tjejerna:-)
    Och de andra barnbarnen med:-)
    Kram

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!