måndag 19 september 2011

ORD ... DRO ... ORD ...


... har det inte blivit så många skrivna den här helgen. Nästan så att jag skulle kunna säga att jag inte har skrivit ett enda ord.
Men då skulle jag ljuga - det gillar jag inte. Jag har haft dokumentet med manuset "Trappan" uppe igår (lördag) och gjorde några enkla ändringar. Såsom att jag har tagit bort "allra käraste syster" på grund av filmen jag såg i fredags.
Nu minns jag inte ens vad jag valde för ersättningsord till sist - har inte öppnat dokumentet idag/kväll.
Jag är såååå trött!
Jag har inte orkat skriva pga att jag varit barnvakt till min sonson och sondotter på lördagen som dessutom var sonsonens FÖDELSEDAG - 7 år blev han och idag har jag varit på min svärsons födelsedagsfest - han fyllde i onsdags men flyttade kalaset tills idag.
På det där orka-inte-kontot finns också nack- och huvudvärk, som jag vaknat och somnat med sedan i fredags - men det går väl över ...
De där orden som jag inte skrivit finns inom mig för jag tänker på storyn mest hela tiden:-)
Allt för nu & Kramar till er

3 kommentarer:

  1. Jag känner mig också lite sliten. Försöker väcka liv i den där cheerleadern i mig som viftar med flaggor och hojtar "tjuhu! Försök inte smita nu! Ikväll ska vi sjunga!" när jag helst vill krypa under täcket och sova till våren.

    Du kanske också behöver sjunga?

    SvaraRadera
  2. AC: Du kommer nog i fas snart ska du se utan att gå i ide. Men för det mesta är hösten är härlig period av återhämtning för mig.

    Jag sjunger nog hemma ikväll - det blir toppenbra:-)
    Var du på "sjungningen" förra veckan?

    Kul att du kikade in här!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Älskade ord. De kommer kanske inte alltid ut, men de finns alltid där och lurar i bakgrunden :D
    Kramar!

    SvaraRadera

Kommentera gärna - det gläder mig!